فصل عاشـــــــ ـقا
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 778
بازدید کل : 19899
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 19 مهر 1392برچسب:, :: 16:2 :: نويسنده : mar♡jan

تلخ است كه لبریز حقایق شده است

                                     زرد است كه با باد موافق شده است

عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی 

                                پاییز بهاری است كه عاشق شده است

 

 

 

میگن پاییــــــــ ـــز فصل عاشقاس

نظر شما چیه دوست جونیام؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت16:52---9 آبان 1392
قشنگن مرسی

تکسوار زندگی
ساعت15:07---5 آبان 1392
اااه دیدی چی شد؟

این مطالبت حواسمو پرت کرد . میخواسم همه کامنتامو خصوصی بدم یکم اذیتت کنم خخخخخخخخخ

دفعه ی بعد جبران میکنم
پاسخ:خخخخخخ دیوونه تو کامنت خ هم بدی من میزارمش تو وبلاگ.


ایمان
ساعت21:15---22 مهر 1392
سلااااام مرجانم خوبی؟امروز بازم بهت سر زدم گلم موفق باشی .مطالبتم که دیگه تعریف نداره عالیه
پاسخ:مرسی عزیز دلم


ایمان
ساعت21:13---22 مهر 1392
یه وقتایی که دلت گرفته ؛



بغض داری ،



آروم نیستی !



دلت براش تنگ شده ....



حوصله ی هیچكسو نداری !



به یاد لحظه ای بیفت که :



اون همه ی بی قـراری های تو رو دید؛



اما ....



چشمـاشو بست و رفت ... !!


▅▆▇█▓▒░@Dash Rez░▒▓█▇▆▅
ساعت12:02---21 مهر 1392
سلام

خوبي؟؟

دو تا آپ گذاشتم حتما بيا بخون مخصوصاً آپ آخريم

دار م ميرم مشهد




پاسخ:به سلامتی داداشم التماس دعا


سمر
ساعت15:19---20 مهر 1392
ممنونم عالییییی بوددددددد

mehdi
ساعت0:47---20 مهر 1392
مرسی از اینکه خبر دادی

mehdi
ساعت0:44---20 مهر 1392
بله درسته بلههههههههههه

آریا
ساعت23:31---19 مهر 1392
چهار فصل را من دوست میدارم
بهار
فصل شکفتن پرواز ماست
تابستان
فصل بازی زیبای کوچه هاست
پاییز
فصل خوب عاشقیهاست
زمستان
فصل یک رنگیاست
مرجانم!آره پاییز قشنگترین فصلهاست


ایمان
ساعت20:43---19 مهر 1392
سلاااام مرجان جونم . به نظر منم فصل عاشقاس. راستی از بابت نظرت خ باید بگم چشم هرچی شما بگی
پاسخ:داداشی اون فقط یه پیشنهاد بود گلم.نظر نهایی با خودته.


خسرو
ساعت18:46---19 مهر 1392


خسرو
ساعت18:45---19 مهر 1392
بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم / بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم

بیا ازحسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم / بیا برخنده ی این صبح بهار خنده کنیم
پاسخ:من که از اولم اشتی بودم داداشی


خسرو
ساعت18:44---19 مهر 1392
بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی
دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: